Hösthumör!




Hejsan där ute!!

Jag hoppas ni alla har/haft en underbar semester och njuter av allt underbart livet har att ge?!
Här i butiken fylls jag av ett härligt hösthumör och längtar tills jag får bära den nya fina kollektionen
som sakta men säkert tar mer plats!!!


Det som plockas upp är allt från koftor och tröjor i alpacka,klänningar,skjortor i bomull/silke,samt första kappan som har kommit hem.På herrsidan plockas det upp härligt rutiga skjortor i bomull och flanell,chinos och kavajer!!
Två herrkavajer har hunnit hem,en brun manchesterkavaj samt en grå rutig kavaj där man har en fantastisk kvalitetblandning bestående av ull/lin!

Idag är det bara 1 augusti och visst är sommaren inte slut än,förhoppningsvis har vi några fina varma veckor framför oss!!MEN,jag med många av er känner nog att semestern har gett oss kraft och energi att stå redo inför hösten som ändå närmar sig med stormsteg...:-)

Kom in och låt er inspireras av allt fint som kommit hem,kanske en ny bomullsklänning eller en ny fräch skjorta följer med er hem till första arbetsdagen?!

Det finns även REA kvar att fynda,så varm välkomna in!!

Hoppas vi ses//Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0